• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افزایش ۵۶ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 15745
  • 19 فروردین 1402 - 9:19
افزایش ۵۶ دلاری قیمت مس
روز پنج‌شنبه 17 فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.6 درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و 836 دلار رسید.

روز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۶ درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۸۳۶ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه، ۰٫۶ درصد معادل ۵۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۲ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۸۳۶ دلار رسید. قیمت مس در روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه، هشت هزار و ۷۸۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ماه، ۰٫۶ درصد معادل ۵۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۲ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ماه، با افزایش ۱۷۵ تنی، از ۶۵ هزار و ۲۵۰ تن به ۶۵ هزار و ۴۲۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15745

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.