• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

افت ۹۱ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 16821
  • 31 فروردین 1402 - 11:00
افت ۹۱ دلاری قیمت مس
روز چهارشنبه 30 فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، یک درصد کاهش یافت و به هشت هزار و 875 دلار رسید.

روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، یک درصد کاهش یافت و به هشت هزار و ۸۷۵ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه، یک درصد معادل ۸۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۸ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۸۷۵ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه، هشت هزار و ۹۶۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه، ۰٫۹ درصد معادل ۸۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۹ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه، با کاهش یک هزار و ۸۸۰ تنی، از ۵۳ هزار و ۵۰ تن به ۵۱ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۳ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه، با افزایش هشت دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16821

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.