• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید

در صدد توسعه فعالیت‌های پیمانکاری نفت و گاز هستیم

  • کد خبر : 1458
  • 27 فروردین 1399 - 19:00
در صدد توسعه فعالیت‌های پیمانکاری نفت و گاز هستیم
رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید گفت: شرکت تسدید در سال 1398 با حضور موفق در چند مناقصه و برنده شدن در برخی از آن‌ها، سال موفقی را پشت سر گذاشت. در سال جدید نیز قصد داریم با توجه به تجربه و دانشی که طی سال‌های گذشته کسب کردیم، به پروژه‌های جدید وارد شویم و فعالیت‌های پیمانکاری خود را توسعه دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید گفت: شرکت تسدید در سال ۱۳۹۸ با حضور موفق در چند مناقصه و برنده شدن در برخی از آن‌ها، سال موفقی را پشت سر گذاشت. در سال جدید نیز قصد داریم با توجه به تجربه و دانشی که طی سال‌های گذشته کسب کردیم، به پروژه‌های جدید وارد شویم و فعالیت‌های پیمانکاری خود را توسعه دهیم.

حسین فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، اظهار داشت: شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی سدید است و به عنوان یک پیمانکار عمومی (GC) در پروژه های بالادستی و پایین‌دستی در حوزه‌های خشکی و فراساحل در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فعالیت می‌کند. شرکت تسدید طی سال‌های اخیر پروژه‌های متعددی را به انجام رسانده است و با همکاری سایر شرکت‌ها موفق شده است گام‌های موثری در سازندگی کشور بردارد.

وی افزود: از این دست پروژه‌ها می‌توان به پروژه ساخت جکت‌های فاز ۱۹ پارس جنوبی، میدان نفتی فروزان، میدان گازی هنگام، احداث خط لوله زیردریایی و نصب تجهیزات سکو در حوزه‌های نفتی ایلام و سلمان، بازسازی سکوی میدان نفتی رشادت، احداث واحد نمک‌زدایی لب سفید در منطقه نفت خیز جنوب، نصب و راه‌اندازی گوی شناور (SPM) 100 هزارتنی در بندر سیراف، حضور در پروژه‌های بهره‌برداری و نگهداری پالایشگاهی و… اشاره کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید اضافه کرد: فعالیت‌های شرکت تسدید در کسب و کار بهره‌برداری و نگهداری O&M (Operation & Maintenance) در پالایشگاه ششم پارس جنوبی، پالایشگاه فجر جم و پالایشگاه قشم نشان داد شرکت تسدید با پتانسیل و توانمندی‌های بالا، می‌تواند پروژه‌های مشابه را برای دیگر شرکت‌ها اجرا کند. به طوری که این شرکت می‌تواند طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و سازه‌های پالایشگاهی را بر عهده گرفته و بهره‌برداری و نگهداری آن‌ها را نیز عهده‌دار شود. در همین راستا به شرکت‌هایی حوزه کارفرمایی در این بخش اعلام شد که شرکت تسدید می‌تواند پروژه‌های یاد شده را انجام دهد.

وی چشم‌انداز شرکت تسدید را در سال جاری مثبت دانست و تصریح کرد: این شرکت ساختار مدیریتی خوبی دارد و تمام تلاش ما در شرکت این است که بتوانیم وارد مرحله جدیدی شویم و ارتقا یابیم؛ به طوری که در سطح بالاتری در میان شرکت‌های پیمانکاری ایران در حوزه نفت و گاز و صنایع دریایی قرار گیریم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=1458

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است