• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رشد ۱٫۷ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 17353
  • 09 اردیبهشت 1402 - 9:18
رشد ۱٫۷ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با افزایش 40 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 342 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۴۰ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۴۲ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌‎شنبه، هفتم اردیبهشت ماه)، رشد ۱٫۷ درصدی معادل ۴۰ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۰۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۴۲ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۹ درصدی معادل ۴۶ دلار، از دو هزار و ۳۸۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۴۲ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با کاهش یک هزار و ۸۰۰ تنی، از ۵۷۰ هزار و ۳۰۰ تن به ۵۶۸ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17353

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.