• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

افت ۱٫۹ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 13238
  • 04 اسفند 1401 - 6:13
افت ۱٫۹ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش 45 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 385 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۴۵ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۸۵ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه سوم اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، دوم اسفند ماه)، افت ۱٫۹ درصدی معادل ۴۵ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه، آلومینیوم دو هزار و ۴۳۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۸۵ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۸ درصدی معادل ۱۸ دلار، از دو هزار و ۳۶۷ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۸۵ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم اسفند ماه، با کاهش هفت هزار و ۲۷۵ تنی، از ۵۸۱ هزار و ۳۰۰ تن به ۵۷۴ هزار و ۲۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13238

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.