• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افزایش ۲۵ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 8727
  • 01 دی 1401 - 16:22
افزایش ۲۵ دلاری قیمت مس
روز چهارشنبه 30 آذر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.3 درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و 327 دلار رسید.
روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۳ درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۲۷ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۱ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۲۷ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ماه، هشت هزار و ۳۰۲ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات چهارشنبه ۳۰ آذر ماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۲ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه، با کاهش یک هزار و ۲۵۰ تنی، از ۸۲ هزار و ۶۰۰ تن به ۸۱ هزار و ۳۵۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۸ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۲۹ آذر ماه، با افزایش چهار دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8727

نوشته‌های مشابه