• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افت ۱٫۵ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 25911
  • 24 مرداد 1402 - 8:11
افت ۱٫۵ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 23 مرداد ماه ۱۴۰۲، با کاهش 31 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 96 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲، با کاهش ۳۱ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۹۶ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه، ۲۰ مرداد ماه)، افت ۱٫۵ درصدی معادل ۳۱ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه ۲۰ مرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۲۷ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۹۶ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۳٫۸ درصدی معادل ۸۲ دلار، از دو هزار و ۱۷۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۹۶ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه با کاهش دو هزار و ۷۵ تنی، از ۴۹۳ هزار و ۸۲۵ تن به ۴۹۱ هزار و ۷۵۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=25911

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.