• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
معاونت مهندسی و ساختمان و EPC توسعه سازه‌های دریایی تسدید

تسدید بهره‌مند از گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه یک نفت و گاز

  • کد خبر : 1829
  • 29 مهر 1399 - 17:22
تسدید بهره‌مند از گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه یک نفت و گاز
معاونت مهندسی و ساختمان و EPC تسدید گفت: ملاک‌هایی همچون سابقه کار، تعداد پروژه‌های انجام شده، مدیران با سابقه و پرتجربه، سهامدار عمده یعنی گروه صنعتی سدید، 10 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه و دارا بودن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی، باعث شده‌اند شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید به طور مستمر گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه یک نفت و گاز کشور را کسب کند.

معاونت مهندسی و ساختمان و EPC تسدید گفت: ملاک‌هایی همچون سابقه کار، تعداد پروژه‌های انجام شده، مدیران با سابقه و پرتجربه، سهامدار عمده یعنی گروه صنعتی سدید، ۱۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه و دارا بودن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی، باعث شده‌اند شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید به طور مستمر گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه یک نفت و گاز کشور را کسب کند.

البرز آذرپناه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» اظهار داشت: شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید در پروژه‌ها به صورت EPC و O&M فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد. زمینه‌های فعالیت شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید شامل پیمانکار عمومی (GC) در صنایع بالادست و پایین‌دست نفت، گاز، پتروشیمی و بهره‌برداری و نگهداری پالایشگاه‌ها، حضور در پروژه های بخش ساحلی (On Shore) و فراساحلی (Off Shore)، طراح و سازنده سکوهای دریایی، اجرای خطوط لوله زیردریایی، نصب و راه‌اندازی گوی‌های شناور (SPM) و … است.

وی افزود: یکی از ملاک‌های اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، سابقه کار و دیگر ملاک تعداد پروژه‌های انجام شده توسط شرکت است. دیگر شاخص مهم در این خصوص، مدیران و افراد کلیدی شاغل در شرکت بوده و سهامداران نیز دیگر ملاک مهم برای رتبه‌بندی به شمار می‌رود. با توجه به اینکه گروه صنعتی سدید سهامدار اصلی شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید محسوب می‌شود، پتانسیل بسیار خوبی برای این شرکت به شمار می‌رود.

معاونت مهندسی و ساختمان و EPC تسدید مطرح کرد: این شرکت طی مدتی که فعالیت کرده، ۱۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه داشته است. این میزان کار بدون حادثه در میان پیمانکاران نفت و گاز، بسیار استثنایی است. به طوری که باعث شده شرکت تسدید در فهرست پیمانکاران مورد تایید وزارت نفت و شرکت‌های تابعه آن قرار بگیرد.

حضور فعال تسدید در پروژه‌ها به صورت EPC

آذرپناه ابراز کرد: شرکت تسدید تاکنون پروژه‌های زیادی را به صورت EPC انجام داده که خلاصه‌ای از مهم‌ترین آن‌ها شامل ساخت ۱۱ دستگاه جکت سه‌پایه و چهارپایه، ساخت یک دستگاه سکوی اضطراری در منطقه هنگام، اجرای ۳۰۰ کیلومتر خط لوله و کابل‌گذاری زیردریایی در مناطق نفتی دریایی رشادت، ایلام، سلمان، ابوذر و نوروز، خرید و نصب یک دستگاه SPM یا گوی شناور برای پالایشگاه گاز فجر جم، احداث ۳۰۰ کیلومتر خط لوله در پروژه‌های خشکی، احداث واحد نمک‌زدایی در لب‌سفید خوزستان و… است.

آذرپناه در انتها گفت: شرکت تسدید جهت حضور موثر و قوی در مناقصات، یک تیم فنی متخصص تعیین کرده که بتوانیم پیشنهادات فنی و مالی متناسب با هر پروژه را به بهترین حالت ارائه کنیم.
انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=1829

نوشته‌های مشابه