افتتاح کارخانه جدید هافمن در شهرکرد و دستیابی به بیش از ۳۰ درصد سهم بازار در سال ۱۴۰۰

افتتاح کارخانه جدید هافمن در شهرکرد و دستیابی به بیش از ۳۰ درصد سهم بازار در سال ۱۴۰۰

مدیر فروش شرکت هافمن گفت: برای برداشتن گام اساسی در صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌ها قطعا باید سراغ پنجره‌ها رفت، پنجره‌هایی که بخش عمده انرژی سرمایی و گرمایی را به خاطر عایق نبودن هدر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی انجمن در و پنجره، در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیاری برای تولید در و پنجره‌های با کیفیت و استاندارد وارد این عرصه شدند که تعداد کمی از این شرکت‌ها موفق عمل کردند که هافمن ازجمله این شرکت‌ها است. به همین منظور گفت‌وگویی با وهاب‌زاده، مدیر فروش شرکت هافمن انجام شده است که آن را در ادامه می‌خوانید.

با توجه به حضور پر سابقه هافمن در این صنعت، وسعت تولید و فعالیت این مجموعه چقدر است؟

هافمن چهار انبار و دو کارخانه تولیدی در کل کشور دارد که بیش از 300 نفر به صورت مستقیم و بیش از دو هزار و 500 نفر به‌صورت غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند که در حال حاضر نیز این کارخانه‌ها توان ظرفیت تولید بیش از ۲۵ هزار تن در سال را دارا هستند. همچنین 170 نماینده‌ فروش و مونتاژکار مستقیم و بیش از 500 کارگاه مونتاژکار به‌ صورت غیرمستقیم با هافمن همکاری می‌کنند.

سهم بازار داخلی چقدر بوده و محصولات هافمن به چه کشورهایی صادر می‌شود؟

در حال حاضر، سهم هافمن از بازار داخلی بیش از ۲۰ درصد است که پیش‌بینی ما برای سال آینده دستیابی به بیش از ۳۰ درصد سهم بازار است. در زمینه صادرات نیز، به طور منظم به کشورهای افغانستان، عمان و سوریه صادرات صورت می‌گیرد و کشورهای آسیای میانه و جنوب ایران نیز مقصدهای بعدی در سال ۱۴۰۰ ما هستند.

بازار رقابتی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در رابطه با صنعت ساختمان و بازار این کسب ‌و‌ کار، پیش‌بینی ما برای سال ۱۴۰۰ این است که تا ۶ ماه اول، کل بازار دچار یک رکود می‌شود، اما برند هافمن به دلیل داشتن برنامه‌ریزی‌های قوی از جمله تبلیغات خوب و همچنین سیاست‌گذاری‌های انبساطی سهم خود را در بازار حفظ خواهد کرد. این مجموعه سعی دارد سهم بازار خود را افزایش دهد و به همین منظور وارد سیاست‌های انبساطی می‌شود و در نتیجه تمام تلاش خود را برای فروش مطلوب، تثبیت قیمت‌ها و همچنین ارائه خدمات بهتر به کار می‌برد.

بیشترین توزیع محصولات هافمن در کدام استان‌ها صورت می‌گیرد؟

بعض استان‌ها با توجه به داشتن شاخص‌های بالاتر در ساخت و ساز، مثل پروانه ساخت مسکن و همچنین مصرف متریال UPVC  بیشتر، در زمره استان‌های پر تیراژ به لحاظ فروش محصولات قرار می‌گیرند. البته تهران و البرز را نمی‌توان از یکدیگر تفکیک کرد زیرا مراکز تولیدی در استان البرز قرار دارند که مصرف استان تهران و شهرها و مناطق منتهی به استان البرز را تامین می‌کنند، به همین خاطر آمار این دو استان معمولا کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. بعد از آن استان‌هایی مثل خراسان رضوی، خوزستان و آذربایجان شرقی جزو دسته‌ای هستند که بیشترین توزیع پنجره‌های UPVC در آن‌ها انجام می‌شود.

با توجه به اینکه برای سال آینده برنامه‌ریزی شده که بیش از ۳۰ درصد سهم بازار را در اختیار داشته باشید، آیا برنامه‌ای برای توسعه فضای کارگاهی و تولید دارید؟

کارخانه شهرکرد که از اوایل سال خریداری شده بود، در آبان ماه به خط تولید اضافه شد. ظرفیت تولیدی که این کارخانه حجم بسیار بالایی داشته و با توجه به برآوردی که صورت گرفته است، ظرفیت تولیدی بالغ بر ۲۵ هزار تن در سال دارد.

دستاورد جدید هافمن در زمینه ارائه خدمات چیست؟

در حال سرمایه‌گذاری در شاخه جدیدی به نام هافمن سرویس هستیم که سامانه جامعی برای ارائه خدمات فروش، تولید و نصب پنجره به خصوص طرح تعویض پنجره مناطقی که پنجره‌های قدیمی دارند. این سامانه در سال ۱۴۰۰ شکوفا می‌شود که حرکت جدیدی در این صنعت است.

انتهای پیام// 

مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  •  
شرکت فولاد اکسین
شرکت ورق خودرو
مطالب مرتبط
کاهش رونق صنعت آلومینیوم با رکود صنایع مصرف‌کننده
افت تولید و فروش پروفیل آلومینیومی
اهمیت قدرت مالی در صنعت پروفیل آلومینیومی
عضویت در خبرنامه
  • نام
  • پست الکترونیک
فولاد هرمزگان
شرکت احیا استیل فولاد بافت
شرکت کانی مس
خرید اشتراک ماهنامه اشتراک
دانلود نرم افزار

دانلود اپلیکیشن موبایل اخبار فلزات

دانلود از بازار دانلود از گوگل پلی
یکصد و شصتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و شصتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و شصتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد. هفته‌نامه فلزات آنلاین این هفته در 74 صفحه منتشر شد. متن هفته‌نامه در پیوست این مطلب قابل مشاهده است.

یکصد و پنجاه و نهمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و نهمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و نهمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد. هفته‌نامه فلزات آنلاین این هفته در 76 صفحه منتشر شد. متن هفته‌نامه در پیوست این مطلب قابل مشاهده است.

یکصد و پنجاه و هشتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و هشتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و هشتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد. هفته‌نامه فلزات آنلاین این هفته در 78 صفحه منتشر شد. متن هفته‌نامه در پیوست این مطلب قابل مشاهده است.

یکصد و پنجاه و هفتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و هفتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و هفتمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد. هفته‌نامه فلزات آنلاین این هفته در 88 صفحه منتشر شد. متن هفته‌نامه در پیوست این مطلب قابل مشاهده است.

یکصد و پنجاه و ششمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و ششمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و ششمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد. هفته‌نامه فلزات آنلاین این هفته در 80 صفحه منتشر شد. متن هفته‌نامه در پیوست این مطلب قابل مشاهده است.

یکصد و پنجاه و پنجمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و پنجمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد

یکصد و پنجاه و پنجمین هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات آنلاین منتشر شد. هفته‌نامه فلزات آنلاین این هفته در 72 صفحه منتشر شد. متن هفته‌نامه در پیوست این مطلب قابل مشاهده است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی فلزات آنلاین بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

طراحی و تولید: