• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قیمت مس ۱۴۸ دلار افزایش یافت

  • کد خبر : 32334
  • 09 آبان 1402 - 4:02
قیمت مس ۱۴۸ دلار افزایش یافت
روز دوشنبه هشتم آبان ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 1.9 درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و 111 دلار رسید.

روز دوشنبه هشتم آبان ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱٫۹ درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۱۱۱ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌دوشنبه هشتم آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه پنجم آبان ماه، ۱٫۹ درصد معادل ۱۴۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۷ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۱۱۱ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه پنجم آبان ماه، هفت هزار و ۹۶۳ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه هشتم آبان ماه، ۱٫۲ درصد معادل ۱۰۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۱ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم آبان ماه با کاهش دو هزار و ۲۰۰ تنی، از ۱۸۰ هزار و ۶۰۰ تن به ۱۷۸ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه هشتم آبان ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۹ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه پنجم آبان ماه، با کاهش ۴۸ دلار بر تن همراه شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32334

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.