• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افت ۰٫۵ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 9041
  • 10 دی 1401 - 5:07
افت ۰٫۵ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 9 دی ماه 1401، با کاهش 11 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 360 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۹ دی ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۱۱ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۶۰ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۹ دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، هشتم دی ماه)، افت ۰٫۵ درصدی معادل ۱۱ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه هشتم دی ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۷۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۶۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۹ دی ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۸ درصدی معادل ۱۸ دلار، از دو هزار و ۳۴۲ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۶۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۹ دی ماه، با کاهش سه هزار و ۷۵ تنی، از ۴۵۳ هزار و ۳۷۵ تن به ۴۵۰ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9041

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.