• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

قیمت آلومینیوم ۱۵ دلار کاهش یافت

  • کد خبر : 7160
  • 19 آذر 1401 - 9:18
قیمت آلومینیوم ۱۵ دلار کاهش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 18 آذر ماه 1401، با افت 0.6 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 453 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۱، با افت ۰٫۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۴۵۳ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۱۸ آذر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، ۱۷ آذر ماه)، افت ۰٫۶ درصدی معادل ۱۵ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۱۷ آذر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۴۶۸ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۴۵۳ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۲ درصدی معادل پنج دلار، از دو هزار و ۴۴۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۴۵۳ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۸ آذر ماه، با کاهش پنج هزار و ۸۵۰ تنی، از ۴۷۷ هزار و ۴۲۵ تن به ۴۷۱ هزار و ۵۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=7160

نوشته‌های مشابه