• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ثبات قیمت طلای جهانی

  • کد خبر : 36425
  • 28 آذر 1402 - 16:30
ثبات قیمت طلای جهانی
قیمت طلای جهانی امروز سه‌شنبه 28 آذر ماه 1402، در بازه معاملاتی محدود بود زیرا سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات بیشتر اقتصادی ایالات متحده در این هفته بودند که می‌تواند چشم‌انداز سیاست پولی فدرال رزرو را روشن کند.

قیمت طلای جهانی امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲، در بازه معاملاتی محدود بود زیرا سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات بیشتر اقتصادی ایالات متحده در این هفته بودند که می‌تواند چشم‌انداز سیاست پولی فدرال رزرو را روشن کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و به دو هزار و ۲۴ دلار و ۵۷ سنت رسید. معاملات آتی طلای آمریکا نیز بدون تغییر، در دو هزار و ۳۹ دلار و ۸۰ سنت بود.

ایلیا اسپیواک، رئیس بخش کلان جهانی در «Tastylive» به چشم‌انداز سیاست‌های فدرال رزرو اشاره کرد و گفت: در حال حاضر انتظارات برای کاهش نرخ بهره در سال آینده بسیار قابل‌توجه است.

هفته گذشته جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بیان کرد که سخت‌تر شدن تاریخی سیاست پولی احتمالا به پایان رسیده است زیرا تورم سریع‌تر از حد انتظار کاهش می‌یابد و بحث کاهش هزینه‌های استقراض در نظر گرفته می‌شود.

در حالی که برخی از مقامات فدرال رزرو نسبت به انتظارات فزاینده بازار در مورد کاهش نرخ‌ها عقب‌نشینی کرده‌اند، این اظهارات کمک چندانی به تغییر احساسات سرمایه‌گذاران نکرده است. بر اساس ابزار «CME FedWatch»، بازارها همچنان با احتمال ۶۹ درصد کاهش نرخ بهره در ماه مارس قیمت‌گذاری می‌کنند و نرخ‌های بهره پایین‌تر تمایل به حمایت از شمش‌های بدون بهره‌ دارند.

سرمایه‌گذاران در انتظار مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی ایالات‌ متحده از جمله گزارش شاخص مخارج مصرف شخصی ماه نوامبر در این هفته هستند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳ دلار و ۸۴ سنت، پلاتین با ۰.۴ درصد افزایش به ۹۴۸ دلار و ۷۳ سنت و پالادیوم با ۰.۱ درصد کاهش، به یک هزار و ۱۸۲ دلار و ۳۶ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36425

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.