شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به دریافت نشان ویژه روابط عمومی اثربخش و تندیس روابط عمومی برتر در بخش ارتباطات الکترونیکی و مجازی و روابط عمومی بحران از هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، روز گذشته یکشنبه، 26 دی ماه، هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، کارشناسان روابط عمومی ایران و استادان بینالمللی در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار شد.
در بخش روابط عمومی بحران، بر اساس رای هیئت داوران هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران (سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی) به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای، مدیریت راهبردی و خلاقیت در کار تندیس روابط عمومی برتر به مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران تعلق گرفت.
همچنین در بخش ارتباطات الکترونیکی و مجازی، شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد و از محمد جواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی به پاس خلاقیت و فعالیتهای ارزشمند، با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.
همچنین در این مراسم، مجتمع مس سرچشمه نیز با رای هیئت داوران در بخش مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و ارتباطات الکترونیکی و مجازی موفق به دریافت لوح و جایزه روابط عمومی برتر شد.
مجتمع مس سونگون نیز توانست در سه بخش مطالعات ارتباطی و افکار عمومی، برنامهریزی ارتباطی و اطلاعرسانی بر اساس نظر هیئت داوران، لوح و جایزه روابط عمومی برتر را دریافت کند.
علاوهبراین، مجتمع مس شهر بابک در این دوره از جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران در بخش ارتباطات رسانهای و ارتباطات فرهنگی موفق به اخذ تندیس روابط عمومی برتر شد.
انتهای پیام//