• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

شاخص بورس نزولی شد

  • کد خبر : 28941
  • 27 شهریور 1402 - 10:34
شاخص بورس نزولی شد
شاخص کل بورس امروز دوشنبه 27 شهریور روند نزولی داشت و با کاهش حدود دو هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۳۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۷ شهریور روند نزولی داشت و با کاهش حدود دو هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۳۳ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با دو هزار و ۳۰۱ واحد کاهش، در رقم دو میلیون و ۱۳۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن اما روند صعودی داشت و با ۸۰۳ واحد افزایش نسبت به دیروز، رقم ۷۲۳هزار و ۹۸۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۵۱ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۶۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک ملت، پالایش نفت تهران، پتروشیمی پارس، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی جم و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، جزو نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها به غیر از گسترش نفت و گاز پارسیان روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۶۷ واحد کاهش، در رقم ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۲۲۵ هزار معامله انجام شد که ببش از یک هزار و ۸۴۳ هزار میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه‌گذاری صبا تامین، پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، فرابورس ایران، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، پتروشیمی تندگویان و ایران‌خودرو دیزل، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و به غیر از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان، دیگر نمادها روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=28941

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
افتخارآفرینی پولادگران «کاوه» با ثبت رکوردهای جهش تولید
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش عنوان کرد:

افتخارآفرینی پولادگران «کاوه» با ثبت رکوردهای جهش تولید

01اردیبهشت
نتایج برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده قابل مشاهده خواهد بود
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران:

نتایج برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده قابل مشاهده خواهد بود

01اردیبهشت
بلوک دوم نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان افتتاح شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.