• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

هفته بورس با چراغ قرمز روشن شد

  • کد خبر : 19854
  • 06 خرداد 1402 - 10:08
هفته بورس با چراغ قرمز روشن شد
شاخص‌های بازار سرمایه طی معاملات امروز شنبه 6 خرداد ماه، روند نزولی داشتند و شاخص کل بورس بیش از ۳۴ هزار واحد کاهش یافت.

شاخص‌های بازار سرمایه طی معاملات امروز شنبه ۶ خرداد ماه، روند نزولی داشتند و شاخص کل بورس بیش از ۳۴ هزار واحد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۳۴ هزار و ۷۱۶ واحد کاهش، تا رقم دو میلیون و ۳۱۱ هزار واحد سقوط کرد.

شاخص کل با معیار هم‌‎وزن نیز با ۱۲ هزار و ۹۰ واحد کاهش، در رقم ۷۸۰ هزار و ۸۱۵ واحد ایستاد. در این بازار ۸۲۲ هزار معامله به ارزش ۹۳ هزار و ۴۷۶ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و در مقابل توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس هم با ۴۵۱ واحد کاهش، رقم ۲۹ هزار و ۴۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۴۲۰ هزار معامله به ارزش ۱۴۵ هزار و ۸۹ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه‌‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریاساسول و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19854

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.