• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قیمت آلومینیوم ۰٫۹ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 24964
  • 14 مرداد 1402 - 7:18
قیمت آلومینیوم ۰٫۹ درصد افزایش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 13 مرداد ماه ۱۴۰۲، با رشد 19 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 166 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۲، با رشد ۱۹ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۶۶ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۱۳ مرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌‎شنبه، ۱۲ مرداد ماه)، افزایش ۱۹ دلاری را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۴۷ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۶۶ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۲ درصدی معادل پنج دلار، از دو هزار و ۱۶۱ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۶۶ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۶ مرداد ماه با کاهش یک هزار و ۷۷۵ تنی، از ۵۰۵ هزار و ۱۰۰ تن، به ۵۰۳ هزار و ۳۲۵ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24964

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.