• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بورس یکپارچه سبزپوش شد

  • کد خبر : 35025
  • 08 آذر 1402 - 10:24
بورس یکپارچه سبزپوش شد
بازار سرمایه امروز چهارشنبه هشتم آذر ماه 1402، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد و شاخص کل با افزایش بیش از ۲۸ هزار واحدی، به دو میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه امروز چهارشنبه هشتم آذر ماه ۱۴۰۲، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد و شاخص کل با افزایش بیش از ۲۸ هزار واحدی، به دو میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آخرین روز کاری هفته، ۲۸ هزار و ۴۹۷ واحد افزایش یافت و در کانال دو میلیون و ۶۰ هزار و ۳۷۷ واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز هشت هزار و ۵۸۰ واحد رشد پیدا کرد و به ۷۲۰ هزار و ۶۴۵ واحد رسید. بازار سرمایه شاهد ۴۲۰ هزار و ۸۶۸ معامله به ارزش ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان بود.

تمامی نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل امروز بازار بورس سبز شدند. «فولاد»، «وغدیر»، «فملی»، «وبلمت»، «رمپنا»، «پارسیان» و «وتجارت»، بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.

همچنین «خگستر»، «کترام»، «وتجارت»، «فولاد»، «خودرو»، «ذوب» و «شستا»، از نمادهای پرتراکنش بازار بورس بودند که به جز «کترام»، سایر نمادها مثبت شدند.

شاخص کل بازار فرابورس نیز ۱۹۵ واحد افزایش یافت و به ۲۵ هزار و ۳۱۰ واحد رسید. امروز چهارشنبه هشتم آذر ماه، ۲۳۹ هزار و ۳۱۹ فقره معامله به ارزش چهار هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان در فرابورس انجام شد.

«خاور»، «آریا»، «وسپهر»، «سامان»، «انتخاب»، «تجلی» و «مارون»، بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند. نمادهای «فصبا»، «کرمان»، «وسپهر»، «زفجر»، «نطرین»، «ثرود» و «بمولد» نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که به جز «فصبا»، سایر نمادها سبز شدند.

به طور کلی بازار بورس اوراق بهادار تهران، هفته خوبی را سپری کرد؛ به طوری که پس از افت شاخص در اولین روز هفته، از روز یکشنبه پنجم آذر ماه روند افزایشی به خود گرفت و تا پایان هفته این روند ادامه یافت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35025

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.