• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

رشد ۰٫۴ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 26795
  • 02 شهریور 1402 - 5:57
رشد ۰٫۴ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۴۰۲، با افزایش هشت دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 129 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۴۰۲، با افزایش هشت دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۲۹ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه اول شهریور ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۳۱ مرداد ماه)، رشد ۰٫۴ درصدی معادل هشت دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۲۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۲۹ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۱٫۹ درصدی معادل ۴۰ دلار، از دو هزار و ۸۹ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۲۹ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه اول شهریور ماه با کاهش یک هزار و ۵۲۵ تنی، از ۵۲۹ هزار و ۷۷۵ تن به ۵۲۸ هزار و ۲۵۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26795

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.