• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بورس هفته را سبزپوش آغاز کرد

  • کد خبر : 24993
  • 14 مرداد 1402 - 9:42
بورس هفته را سبزپوش آغاز کرد
امروز شنبه 14 مرداد ماه، بازار سرمایه هفته را سبزپوش آغاز کرد و شاخص کل این بازار توانست بیش از 39 هزار واحد افزایش یابد.

امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه، بازار سرمایه هفته را سبزپوش آغاز کرد و شاخص کل این بازار توانست بیش از ۳۹ هزار واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۳۹ هزار و ۳۸۴ واحد افزایش، دوباره وارد کانال دو میلیون واحد شد و رقم دو میلیون و ۳۳ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معار هم‌وزن نیز با ۱۱ هزار و ۸۵۹ واحد افزایش، در رقم ۷۱۷ هزار و ۷۷۵ واحد ایستاد. در این بازار ۴۳۴ هزار معامله به ارزش ۵۸ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال صورت گرفت.

۸۲ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۳۸۸ واحد افزایش، تا رقم ۲۶ هزار و ۶۴۴ واحد صعود کرد. معامله گران این بازار ۲۵۴ هزار معامله انجام دادند که ۴۰ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

از میان ۲۳۱ نماد مثبت فرابورسی، ایران‌خودرو دیزل، مجتمع جهان فولاد سیرجان و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24993

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.