مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس از ترسیم نقشه راه گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل مجتمعهای مس سرچشمه، شهر بابک و سونگون و در تعامل با روابط عمومی ستاد به طور قطع میتوانیم تاثیرگذارتر عمل کرده و صدای واحد باشیم.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، جلسه شورای هماهنگی و برنامهریزی روابط عمومی شرکت ملی مس چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه به صورت ویدیو کنفراس با حضور «محمد قراخانلو، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس»، «عزتاله صادقینژاد، مدیر روابط عمومی و امور بینالملل تهران»، «روح الله ابوالهادی، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه»، «مجتبی پورغریبشاهی، مدیر روابط عمومی مجتمع مس شهر بابک» و «سید ابوالفضل اسمعیلی، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون» و جمعی از روسا و کارکنان روابط عمومی برگزار شد.
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در این جلسه با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری روابط عمومیهای شرکت مس بیان کرد: تشریح وظایف و مواضع روابط عمومی برای سطوح مختلف سازمان به طور قطع میتواند روند حرکت و اجرای برنامهها را سرعت بخشد.
قراخانلو با اشاره به اینکه برنامههای اجرایی و پشتیبانی زمان زیادی را از روابط عمومیها میگیرد، گفت: گاهی این امر میتواند روابط عمومیها را از پرداختن به مباحث نظری و تئوریهای مطرح در این حوزه غافل سازد.
وی در ادامه پرداختن به ایدههای جدید و نوآورانه در روابط عمومی را مهم دانست و افزود: برای داشتن روابط عمومی پویا و منسجم از ایدههای جدید و قابل اجرا استقبال میکنیم.
مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، ارتباطات موثر برون سازمانی، کار جمعی، انسجام و هم افزایی را شروط موفقیت روابط عمومیها برشمرد.
ابوالهادی با بیان اینکه روابط عمومی بالنده و پویا، میتواند تصویر سازمان را در جامعه بهبود و ارتقا بخشد، اذعان کرد: ارائه اطلاعات دقیق نه تنها به اطلاعرسانی صحیح کمک میکند بلکه در جهت تنویر افکار عمومی و «جهاد تبیین» که از جمله وظایف روابط عمومی است موثر به شمار میرود.
بر اساس این گزارش، در بخش دیگر این نشست مدیران روابط عمومی ستاد تهران و مجتمعهای سه گانه مس سرچشمه، شهربابک و سونگون گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات در دست انجام حوزه ذیربط ارائه کردند.
انتهای پیام//