• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قیمت آلومینیوم اندکی افزایش یافت

  • کد خبر : 29721
  • 06 مهر 1402 - 6:49
قیمت آلومینیوم اندکی افزایش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه ۱۴۰۲، با رشد 0.1 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 196 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه ۱۴۰۲، با رشد ۰٫۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۹۶ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه پنجم مهر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، چهارم مهر ماه)، رشد ۰٫۱ درصدی معادل یک دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۹۵ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۹۶ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه پنجم مهر ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۰٫۳ درصدی معادل ۶ دلار، از دو هزار و ۲۰۲ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۹۶ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه با کاهش یک هزار تنی، از ۴۹۴ هزار و ۳۰۰ تن به ۴۹۳ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29721

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
آلومینیوم دو هزار و ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد
01اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۷۴۹ دلار رسید
29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.