• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

قیمت مس ۲ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 24299
  • 04 مرداد 1402 - 6:32
قیمت مس ۲ درصد افزایش یافت
روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 167 دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و 597 دلار رسید.

روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۶۷ دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۵۹۷ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه سوم مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه دوم مرداد ماه، ۲ درصد معادل ۱۶۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۲ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۵۹۷ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه دوم مرداد ماه، هشت هزار و ۴۳۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، ۱٫۹ درصد معادل ۱۶۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۲ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، با افزایش ۵۵۰ تنی، از ۶۰ هزار و ۲۲۵ تن به ۶۰ هزار و ۷۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه دوم مرداد ماه،با کاهش هفت دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24299

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.