• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ادامه روند نزولی شاخص بورس

  • کد خبر : 22945
  • 19 تیر 1402 - 12:07
ادامه روند نزولی شاخص بورس
امروز دوشنبه 19 تیر ماه 1402، روند حرکت بازار سرمایه نزولی باقی ماند؛ به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۷ هزار واحد و شاخص کل فرابورس بیش از ۲۰۰ واحد کاهش یافتند.

امروز دوشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲، روند حرکت بازار سرمایه نزولی باقی ماند؛ به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۷ هزار واحد و شاخص کل فرابورس بیش از ۲۰۰ واحد کاهش یافتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۸۲۸ واحد کاهش، تا رقم دو میلیون و ۱۵۸ هزار واحد سقوط کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهش ۹ هزار و ۹۶۵ واحدی، در رقم ۷۶۰ هزار و ۸۵۷ واحد ایستاد. در این بازار ۴۶۰ هزار معامله به ارزش ۵۶ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات بازار سرمایه، ۱۳ درصد نمادهای بورسی مثبت و ۸۷ درصد آن منفی بودند که از میان آن‌ها توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، بانک ملت و معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۲۶۹ واحدی، در رقم ۲۸ هزار و ۲۰ واحد ایستاد. در این بازار ۳۵۱ هزار معامله به ارزش ۲۵۳۶ میلیارد ریال انجام شد.

۳۲ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۶۸ درصد آن منفی بودند و در این میان سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات امروز دوشنبه ۱۹ تیر ماه، بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بیمه‌ای و بیشترین خروج پول حقیقی از گروه بانکی صورت گرفته است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=22945

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.