• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

افت ۰٫۱ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 28694
  • 22 شهریور 1402 - 8:46
افت ۰٫۱ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 21 شهریور ماه ۱۴۰۲، با کاهش یک دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 153 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲، با کاهش یک دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۵۳ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه)، افت ۰٫۱ درصدی معادل یک دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۵۴ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۵۳ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۸ درصدی معادل ۱۷ دلار، از دو هزار و ۱۳۶ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۵۳ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه با کاهش دو هزار تنی، از ۴۹۵ هزار و ۸۷۵ تن به ۴۹۳ هزار و ۸۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=28694

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.