• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افت ۱٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 15483
  • 16 فروردین 1402 - 8:40
افت ۱٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه ۱۴۰۱، با کاهش 39 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 341 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، با کاهش ۳۹ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۴۱ دلار رسید.
 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه، ۱۴ فروردین ماه)، افت ۱٫۶ درصدی معادل ۳۹ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۸۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۴۱ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۱٫۱ درصدی معادل ۲۶ دلار، از دو هزار و ۳۱۵ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۴۱ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، با کاهش سه هزار و ۸۰۰ تنی، از ۵۲۳ هزار و ۹۰۰ تن به ۵۲۰ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15483

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۷۹۲ دلار رسید
04اردیبهشت
صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین
مدیر اجرایی شرکت «Firebird Metals» عنوان کرد:

صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین

04اردیبهشت
پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد
با کاهش تولید فولاد در چین،

پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.