• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بورس قرمزپوش باقی ماند

  • کد خبر : 26052
  • 25 مرداد 1402 - 12:11
بورس قرمزپوش باقی ماند
شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 26 مرداد ماه، روند نزولی خود را تکرار کرد و با کاهش حدود چهار هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه، روند نزولی خود را تکرار کرد و با کاهش حدود چهار هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با بیش از چهار هزار و ۴۸۶ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۹۷۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با دو هزار و ۱۵۹ واحد کاهش، رقم ۶۸۴ هزار و ۹۶۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۲۲ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۷۱ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

در این معاملات، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه مپنا، پتروشیمی پردیس، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی بوعلی سینا و مبین انرژی خلیج فارس، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۹۴ واحد کاهش، در رقم ۲۵ هزار و ۴۲۰ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۴۶۴ هزار معامله انجام شد که بیشتر از ۲۹ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

مجتمع جهان فولاد سیرجان، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، پلیمر آریا ساسول، پالایش نفت لاوان، سیمان ساوه، بیمه پاسارگاد و  صنایع گلدیران، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و همه این نمادها به غیر از پالایش نفت لاوان روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26052

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.