• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

رشد ۰٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 35636
  • 18 آذر 1402 - 5:41
رشد ۰٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 17 آذر ماه ۱۴۰۲، با افزایش 12 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 111 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲، با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۱۱ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۱۷ آذر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه، ۱۶ آذر ماه)، رشد ۰٫۶ درصدی معادل ۱۲ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۱۶ آذر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۹۹ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۱۱ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۷ درصدی معادل ۳۶ دلار، از دو هزار و ۱۴۷ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۱۱ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۷ آذر ماه، با افزایش ۱۰ هزار و ۷۲۵ تنی، از ۴۲۲ هزار و ۵۰۰ تن به ۴۵۳ هزار و ۲۲۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35636

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.