• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افت ۰٫۷ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 31343
  • 25 مهر 1402 - 6:00
افت ۰٫۷ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 24 مهر ماه ۱۴۰۲، با کاهش 15 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 161 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲، با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۶۱ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه ۲۴ مهر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه ۲۱ مهر ماه)، افت ۰٫۷ درصدی معادل ۱۵ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه ۲۱ مهر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۷۶ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۶۱ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۵ درصدی معادل ۳۲ دلار، از دو هزار و ۱۹۳ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۶۱ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه با کاهش دو هزار و ۲۵ تنی، از ۴۸۸ هزار و ۶۲۵ تن به ۴۸۶ هزار و ۶۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31343

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
آلومینیوم، صنعتی باقدمت
مدیرعامل شرکت آلومینیوم صنعت بهاران مطرح کرد:

آلومینیوم، صنعتی باقدمت

05اردیبهشت
صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه
مدیرعامل شرکت ذوب روی سدید زنجان مطرح کرد:

صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه

05اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۸۵ دلار رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.