• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

بورس قرمزپوش باقی ماند

  • کد خبر : 26052
  • 25 مرداد 1402 - 12:11
بورس قرمزپوش باقی ماند
شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 26 مرداد ماه، روند نزولی خود را تکرار کرد و با کاهش حدود چهار هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه، روند نزولی خود را تکرار کرد و با کاهش حدود چهار هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با بیش از چهار هزار و ۴۸۶ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۹۷۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با دو هزار و ۱۵۹ واحد کاهش، رقم ۶۸۴ هزار و ۹۶۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۲۲ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۷۱ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

در این معاملات، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه مپنا، پتروشیمی پردیس، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی بوعلی سینا و مبین انرژی خلیج فارس، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۹۴ واحد کاهش، در رقم ۲۵ هزار و ۴۲۰ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۴۶۴ هزار معامله انجام شد که بیشتر از ۲۹ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

مجتمع جهان فولاد سیرجان، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، پلیمر آریا ساسول، پالایش نفت لاوان، سیمان ساوه، بیمه پاسارگاد و  صنایع گلدیران، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و همه این نمادها به غیر از پالایش نفت لاوان روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26052

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
آغاز فعاليت‌هاي معدني شركت توسعه معادن و فلزات ارفع در استان كردستان
عضو هیئت‌ مدیره شرکت توسعه معادن و فلزات ارفع مطرح کرد:

آغاز فعاليت‌هاي معدني شركت توسعه معادن و فلزات ارفع در استان كردستان

01اردیبهشت
طلا در مسیر پنجمین افزایش هفتگی قیمت قرار گرفت
01اردیبهشت
رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.