• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
در ماه نوامبر 2023،

واردات طلای چین افزایش یافت

  • کد خبر : 37355
  • 10 دی 1402 - 5:17
واردات طلای چین افزایش یافت
داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌ کنگ در ماه نوامبر 2023 نسبت به ماه قبل از آن افزایش یافته است زیرا بزرگ‌ترین مصرف‌کننده جهان، برخی از محدودیت‌های واردات این فلز را کاهش داد تا تقاضای مورد انتظار برای سال نو چینی را برآورده کند.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌ کنگ در ماه نوامبر ۲۰۲۳ نسبت به ماه قبل از آن افزایش یافته است زیرا بزرگ‌ترین مصرف‌کننده جهان، برخی از محدودیت‌های واردات این فلز را کاهش داد تا تقاضای مورد انتظار برای سال نو چینی را برآورده کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، این داده‌ها نشان می‌دهد که واردات خالص در ماه نوامبر ۲۰۲۳ به ۳۶ هزار و ۸۰۱ تن رسید؛ در حالی که این رقم در ماه قبل از آن ۲۶ هزار و ۷۹۳ تن بود و واردات ماه نوامبر ۱۱۸.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

کل واردات طلا از طریق هنگ کنگ نسبت به ماه گذشته، ۳۷ درصد افزایش یافت و به ۴۶ هزار و ۴۹ تن رسید. این میزان همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰.۹ درصد افزایش داشت.

چین همچنین ماه گذشته شاهد صادرات بالاتر طلا به صورت ماهانه از سوئیس بود. ارزش ذخایر طلای چین در پایان ماه نوامبر سال جاری میلادی، ۱۴۲.۱۷ میلیارد دلار بود و در پایان ماه اکتبر به ۱۴۵.۷ میلیارد دلار افزایش یافت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=37355

نوشته‌های مشابه

28فروردین
رشد ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد
مدیر مجتمع معدنی استان خراسان جنوبی عنوان کرد:

رشد ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد

28فروردین
ثبت رکوردهای جدید در شرکت معدنی املاح ایران
28فروردین
تولید مس شیلی افزایش یافت
در ماه فوریه 2024،

تولید مس شیلی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.