• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

افت ۰٫۳ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 34465
  • 02 آذر 1402 - 5:14
افت ۰٫۳ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه اول آذر ماه ۱۴۰۲، با کاهش هفت دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 194 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه اول آذر ماه ۱۴۰۲، با کاهش هفت دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۹۴ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه اول آذر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۳۰ آبان ماه)، افت ۰٫۳ درصدی معادل هفت دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۰۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۹۴ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه اول آذر ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۰٫۵ درصدی معادل ۱۱ دلار، از دو هزار و ۲۰۵ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۹۴ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه اول آذر ماه با افزایش دو هزار و ۷۷۵ تنی، از ۴۷۶ هزار و ۸۷۵ تن به ۴۷۹ هزار و ۶۵۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34465

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
آلومینیوم، صنعتی باقدمت
مدیرعامل شرکت آلومینیوم صنعت بهاران مطرح کرد:

آلومینیوم، صنعتی باقدمت

05اردیبهشت
صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه
مدیرعامل شرکت ذوب روی سدید زنجان مطرح کرد:

صنعت سرب و روی در یک قدمی پرتگاه

05اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۸۵ دلار رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.