• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

شاخص بورس صعودی شد

  • کد خبر : 34729
  • 05 آذر 1402 - 11:28
شاخص بورس صعودی شد
امروز یکشنبه پنجم آذر ماه 1402، بازار سرمایه در بیشتر نمادهای تاثیرگذار مثبت بود و شاخص کل با چهار هزار و ۴۸۶ واحد افزایش، به رقم دو میلیون و ۲۴ هزار واحد رسید.

امروز یکشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۲، بازار سرمایه در بیشتر نمادهای تاثیرگذار مثبت بود و شاخص کل با چهار هزار و ۴۸۶ واحد افزایش، به رقم دو میلیون و ۲۴ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۲، بازار بورس اوراق بهادار تهران برخلاف روز گذشته که با کاهش حدود دو هزار و ۳۰۰ واحدی همراه بود، امروز مقداری صعود کرد؛ به طوری که شاخص کل چهاز هزار و ۴۸۶ واحد افزایش یافت و در عدد دو میلیون و ۲۴ هزار و ۴۷۵ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن نیز دو هزار و ۹۳۹ واحد افزایش پیدا کرد و به ۷۰۸ هزار و ۶۴۹ واحد رسید و ۳۴۰ هزار و ۸۲۸ معامله به ارزش حدود چهار هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان در بورس اوراق بهادار تهران انجام شد.

«اخابر»، «نوری»، «کگل»، «شستا»، «فولاد»، «حکشتی» و «شپدیس»، بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند که به جز «فولاد»، سایر نمادها مثبت به کار خود پایان دادند.

«تکاردان»، «شستا»، «اخابر» و «های‌وب»، از جمله نمادهای پرتراکنش با قیمت پایانی مثبت بودند؛ در حالی که «کترام»، «سصفها» و «وساخت» به عنوان دیگر نمادهای پرتراکنش، منفی به کار خود پایان دادند.

بازار فرابورس نیز با رشد ۵۹ واحدی، به عدد ۲۵ هزار و ۱۶۲ واحد رسید. تعداد معاملات فرابورس حدود ۲۴۹ هزار فقره و ارزش معاملات آن سه هزار و ۴۳۷ میلیارد تومان بود.

«انتخاب»، «آریا»، «هرمز»، «بپاس»، «مادیرا» و «کگهر»، از نمادهای مثبت فرابورس بودند که بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند؛ «فصبا» نیز منفی بود. در بین نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس نیز «کرومیت»، «سبزوا» و «نطرین» مثبت شدند. «فصبا»، «فرز»، «بمولد» و «ثغرب» نیز منفی به کار خود پایان دادند.

به نظر می‌رسد بازار بورس در مسیر خطی ماه‌های گذشته حرکت می‌کند؛ به طوری که در نیمی از روزهای هفته، مثبت و در نیم دیگر، منفی می‌شود. برآورد کلی تحلیلگران این بوده که کانال دو میلیون واحد به تدریج به محدوده‌ حمایتی معتبری تبدیل شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34729

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.