• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۱۳ دلار کاهش یافت

  • کد خبر : 31442
  • 26 مهر 1402 - 5:41
قیمت آلومینیوم ۱۳ دلار کاهش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 25 مهر ماه ۱۴۰۲، با افت 0.6 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 148 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲، با افت ۰٫۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۴۸ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۲۴ مهر ماه)، افت ۰٫۶ درصدی معادل ۱۳ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۶۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۴۸ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۲٫۳ درصدی معادل ۵۱ دلار، از دو هزار و ۱۹۹ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۴۸ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه با کاهش دو هزار تنی، از ۴۸۶ هزار و ۶۰۰ تن به ۴۸۴ هزار و ۶۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31442

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
قیمت سرب ۰٫۶ درصد کاهش یافت
هم‌زمان با افزایش موجودی در «LME»،

قیمت سرب ۰٫۶ درصد کاهش یافت

04اردیبهشت
رشد ۰٫۳ درصدی قیمت آلومینیوم رقم خورد
هم‌زمان با کاهش موجودی در «LME»،

رشد ۰٫۳ درصدی قیمت آلومینیوم رقم خورد

04اردیبهشت
قیمت مس ۶۵ دلار افزایش یافت
فلز سرخ بر مدار صعود؛

قیمت مس ۶۵ دلار افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.