• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۱٫۱ درصد رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 17285
  • 07 اردیبهشت 1402 - 11:07
قیمت آلومینیوم ۱٫۱ درصد رشد پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با افزایش 26 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۱۳ دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۲۶ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۱۳ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، پنجم اردیبهشت ماه)، رشد ۱٫۱ درصدی معادل ۲۶ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۵۴ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۱۳ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۸ درصدی معادل ۴۳ دلار، از دو هزار و ۳۸۲ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۱۳ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه با افزایش دو هزار و ۲۰۰ تنی، از ۵۶۹ هزار و ۶۰۰ تن به ۵۷۱ هزار و ۸۰۰ تن رسید.

نتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17285

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.