• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۰٫۹ درصد رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 23198
  • 22 تیر 1402 - 10:19
قیمت آلومینیوم ۰٫۹ درصد رشد پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 21 تیر ماه ۱۴۰۲، با افزایش 18 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 147 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲، با افزایش ۱۸ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۴۷ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۲۰ تیر ماه)، رشد ۰٫۹ درصدی معادل ۱۸ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۲۹ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۴۷ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۲٫۶ درصدی معادل ۵۴ دلار، از دو هزار و ۹۳ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۴۷ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه با کاهش سه هزار و ۶۲۵ تنی، از ۵۳۱ هزار و ۷۲۵ تن به ۵۲۸ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23198

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.