• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

کاهش ۱۳ دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 33087
  • 17 آبان 1402 - 4:27
کاهش ۱۳ دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 16 آبان ماه ۱۴۰۲، با افت 0.6 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 241 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲، با افت ۰٫۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۴۱ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۱۵ آبان ماه)، افت ۰٫۶ درصدی معادل ۱۳ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۵۴ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۴۱ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۳ درصدی معادل ۶ دلار، از دو هزار و ۲۳۵ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۴۱ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه با کاهش دو هزار , ۶۰۰ تنی، از ۴۶۶ هزار و ۷۰۰ تن به ۴۶۴ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=33087

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.