• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

طلای جهانی در خواب زمستانی

  • کد خبر : 40170
  • 25 بهمن 1402 - 8:14
طلای جهانی در خواب زمستانی
امروز چهارشنبه 24 بهمن ماه 1402، طلای جهانی پس از گزارش قوی‌تر از انتظار تورم ایالات‌ متحده آمریکا که انتظارات برای افت بیش از سه چهارم واحدی نرخ فدرال رزرو آمریکا را کاهش داد، نزدیک به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود ایستاد.

امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، طلای جهانی پس از گزارش قوی‌تر از انتظار تورم ایالات‌ متحده آمریکا که انتظارات برای افت بیش از سه چهارم واحدی نرخ فدرال رزرو آمریکا را کاهش داد، نزدیک به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، قیمت طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به یک هزار و ۹۹۱ دلار و ۹ سنت در هر اونس رسید که پایین‌ترین حد خود از روز ۱۳ دسامبر ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. قیمت طلا روز گذشته حدود ۱.۴ درصد کاهش یافت که بزرگ‌ترین کاهش روزانه از روز جهارم دسامبر سال گذشته میلادی بوده است. قیمت طلای آمریکا با ۰.۲ درصد کاهش، به دو هزار و سه دلار و ۶۰ سنت در هر اونس رسید.

قیمت مصرف‌کننده ایالات‌ متحده آمریکا در ماه ژانویه ۲۰۲۴، بیش از حد انتظار افزایش یافت. شاخص دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته ایستاد؛ در حالی که بازدهی خزانه‌داری ۱۰ ساله نزدیک به بالاترین حد در دو ماه و نیم گذشته بود. شاخص‌های بازار سهام جهانی روز گذشته با کاهش بیش از یک درصدی هر سه شاخص اصلی سهام آمریکا مواجه شدند.

بازارهای پول امسال حدود سه چهارم کاهش نرخ را در نظر گرفته‌اند که نسبت به چهار کاهش قبل از داده‌های تورم کاهش یافته است. انتظار می‌رود اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن با احتمال ۷۵ درصد انجام شود.

سرمایه‌گذاران هم‌اکنون روی داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده آمریکا که قرار است در روز پنج‌شنبه هفته جاری منتشر ‌شود و همچنین اعداد شاخص قیمت تولیدکننده در روز پس از آن تمرکز کرده‌اند. قرار است حداقل پنج مقام فدرال رزرو در این هفته سخنرانی کنند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای پلاتین با ۰.۱ درصد کاهش، به ۸۷۰ دلار و ۸۱ سنت، پالادیوم با ۰.۵ درصد کاهش، به ۸۵۹ دلار و ۴۹ سنت و نقره با ۰.۲ درصد کاهش، به ۲۲ دلار و سه سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40170

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.