• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

شاخص بورس نزولی شد

  • کد خبر : 28941
  • 27 شهریور 1402 - 10:34
شاخص بورس نزولی شد
شاخص کل بورس امروز دوشنبه 27 شهریور روند نزولی داشت و با کاهش حدود دو هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۳۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۷ شهریور روند نزولی داشت و با کاهش حدود دو هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۳۳ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با دو هزار و ۳۰۱ واحد کاهش، در رقم دو میلیون و ۱۳۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن اما روند صعودی داشت و با ۸۰۳ واحد افزایش نسبت به دیروز، رقم ۷۲۳هزار و ۹۸۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۵۱ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۶۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک ملت، پالایش نفت تهران، پتروشیمی پارس، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی جم و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، جزو نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها به غیر از گسترش نفت و گاز پارسیان روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۶۷ واحد کاهش، در رقم ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۲۲۵ هزار معامله انجام شد که ببش از یک هزار و ۸۴۳ هزار میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه‌گذاری صبا تامین، پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، فرابورس ایران، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، پتروشیمی تندگویان و ایران‌خودرو دیزل، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و به غیر از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان، دیگر نمادها روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=28941

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.