• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

چراغ سبز بورس روشن شد

  • کد خبر : 22387
  • 11 تیر 1402 - 10:20
چراغ سبز بورس روشن شد
بازار سرمایه امروز یکشنبه 11 تیر ماه، برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۳ هزار واحد افزایش یابد.

بازار سرمایه امروز یکشنبه ۱۱ تیر ماه، برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۳ هزار واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۱۵۷ هزار واحد صعود کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با افزایش هشت هزار و ۱۲ واحدی، در رقم ۷۵۴ هزار و ۹۷۵ واحد ایستاد. در این بازار ۴۹۲ هزار معامله به ارزش ۵۶ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال انجام شد.

طی این معاملات، ۶۹ درصد از نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و ایران‌خودرو نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس که طی روزهای گذشته به کانال ۲۷ هزار واحد عقبگرد کرده بود، دوباره توانست وارد این کانال شود و رقم ۲۸ هزار واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۶۷۷ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال انجام دادند.

۶۵ درصد از نمادهای فرابورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، سنگ آهن گهرزمین و ایران‌خودرو دیزل نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=22387

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.