• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

بورس سبزپوش باقی ماند

  • کد خبر : 19476
  • 02 خرداد 1402 - 11:08
بورس سبزپوش باقی ماند
شاخص‌های بازار سرمایه طی معاملات امروز سه‌شنبه دوم خرداد ماه 1402 توانستند روند صعودی خود را حفظ کنند و سبزپوش باقی بمانند.

شاخص‌های بازار سرمایه طی معاملات امروز سه‌شنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ توانستند روند صعودی خود را حفظ کنند و سبزپوش باقی بمانند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۲ هزار و ۲۹۲ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۳۳۰ هزار واحد صعود کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۴ هزار و ۲۸۸ واحد افزایش، در رقم ۷۹۱ هزار و ۱۴۲ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۸۰۸ هزار معامله به ارزش ۱۲۲ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال انجام دادند.

از میان ۲۰۱ نماد مثبت بورسی، مخابرات ایران بیشترین تاثیر مثبت و از میان ۱۴۱ نماد منفی بورسی، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز سه‌شنبه دوم خرداد ماه با ۲۵۶ واحد افزایش، تا رقم ۲۹ هزار و ۴۹۷ واحد صعود کرد. در این بازار ۴۳۷ هزار معامله انجام شد که ۳۱۰ هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال ارزش داشت.

۵۸ درصد نمادهای فرابورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها ایران‌خودرو دیزل، بانک دی و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19476

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

05اردیبهشت
دویست و بیست و ششمین جلسه تولید میدکو برگزار شد
هم‌زمان در تهران، کرمان و اصفهان،

دویست و بیست و ششمین جلسه تولید میدکو برگزار شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.