• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

رشد اندک شاخص بورس

  • کد خبر : 30162
  • 10 مهر 1402 - 14:36
رشد اندک شاخص بورس
شاخص کل بورس در معاملات امروز دوشنبه 10 مهر ماه، با رشد اندک 372 واحدی همراه شد و روی کانال دو میلیون و ۶۷ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس در معاملات امروز دوشنبه ۱۰ مهر ماه، با رشد اندک ۳۷۲ واحدی همراه شد و روی کانال دو میلیون و ۶۷ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با افزایش ۳۷۲ واحدی، به دو میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز همین روند را داشت و رشد دو هزار و ۳۰۶ واحدی را تجربه کرد و روی ۷۱۲ هزار و ۷۴۸ واحد ثابت باقی ماند. در این بازار بیش از ۳۲۴ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۴۱ هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال داشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، بانک اقتصاد نوین، معدنی و صنعتی گل‌گهر و بانک تجارت، جزو مهم‌ترین نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند و در این میان بانک ملت، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و بانک اقتصاد نوین، روند روبه‌رشدی را داشتند و دیگر نمادهای مذکور منفی بودند.

از سوی دیگر، فرابورس هم با رشد ناچیز مواجه شد. شاخص کل در این بازار ۶۱ واحد افزایش را تجربه کرد و به ۲۵ هزار و ۸۴۳ واحد رسید. در این بازار بیش از ۱۹۷ هزار معامله انجام شد که ارزش آن‌ها بالغ بر یک هزار و ۱۸۴ هزار میلیارد تومان بود.

مهم‌ترین نمادهای فرابورس در بازار امروز شامل فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، فرابورس ایران، بانک دی، پلیمر آریا ساسول و صنعتی مینو بود که در این میان به غیر از نماد نخست، دیگر نمادها روند صعودی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30162

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.