• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افت یک درصدی قیمت مس

  • کد خبر : 17851
  • 14 اردیبهشت 1402 - 5:55
افت یک درصدی قیمت مس
روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 87 دلار کاهش یافت و به هشت هزار و 486 دلار رسید.

روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۸۷ دلار کاهش یافت و به هشت هزار و ۴۸۶ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، یک درصد معادل ۸۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۱ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۴۸۶ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، هشت هزار و ۵۷۳ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ۰٫۹ درصد معادل ۷۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۸ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، با افزایش ۹۵۰ تنی، از ۶۶ هزار و ۳۵۰ تن به ۶۷ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه،با افزایش ۱۱ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17851

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.