• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

قیمت طلای جهانی ثابت ماند

  • کد خبر : 19040
  • 28 اردیبهشت 1402 - 10:32
قیمت طلای جهانی ثابت ماند
قیمت طلا امروز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه با کاهش اندک دلار از اوج خود در هفت هفته گذشته ثابت ماند، در حالی که معامله‌گران بر مذاکرات افزایش سقف بدهی آمریکا تمرکز دارند.

قیمت طلا امروز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با کاهش اندک دلار از اوج خود در هفت هفته گذشته ثابت باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۷۸ دلار و ۲۰ سنت و طلای آمریکا نیز به یک هزار و ۹۷۹ دلار و ۲۰ سنت رسید.

شاخص دلار پس از رسیدن به بالاترین رقم هفت هفته اخیر در جلسه قبل، کاهش یافت که بخشی از آن به دلیل عقب‌نشینی معامله‌گران از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری بود.

ادوارد میر، تحلیلگر فلزات در مارکس بیان کرد: طلا می‌تواند طی دو هفته آینده در محدوده یک هزار و ۹۶۵ دلار تا دو هزار و ۲۰ دلار باقی بماند اما روند کلی نسبتا ضعیف باقی می‌ماند.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات‌ متحده و کوین مک کارتی، جمهوری خواه ارشد کنگره، روز گذشته بر عزم خود برای دستیابی به توافقی برای افزایش سقف بدهی ۳۱.۴ تریلیون دلاری دولت فدرال و جلوگیری از نکول اقتصادی فاجعه بار تاکید کردند.

بازدهی خزانه‌داری ایالات‌ متحده نیز در این روز در بحبوحه خوش‌بینی محتاطانه پیرامون مذاکرات قانون‌گذاران برای افزایش سقف بدهی ایالات‌ متحده و به دلیل تقویت انتظارات برای افزایش نرخ بهره افزایش یافت.

بازارها در حال حاضر با احتمال ۷۶.۲ درصدی قیمت‌گذاری شده‌اند که بانک مرکزی ایالات‌ متحده نرخ‌ها را در سطح فعلی در ماه ژوئن نگه دارد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با قیمت ۲۳ دلار و ۷۲ سنت ثابت بود. پلاتین با ۰.۲ درصد کاهش، به یک هزار و ۶۷ دلار و ۶ سنت رسید؛ در حالی که پالادیم در یک هزار و ۴۸۸ دلار و هشت سنت ثابت باقی ماند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19040

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.