• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نماینده فروش سیم و کابل مسینا:

۹۰ درصد مشتریان بازار فعالان حوزه ساختمان‌سازی هستند

  • کد خبر : 4513
  • 05 اسفند 1397 - 21:28
۹۰ درصد مشتریان بازار فعالان حوزه ساختمان‌سازی هستند
نماینده فروش سیم و کابل مسینا در خصوص نحوه توزیع و فروش شرکت، گفت: در نمایند‌گی فروش شرکت سیم و کابل مسینا، عمدتا کابل‌های فشار ضعیف به فروش می‌رسد که 90 درصد از این کابل‌ها را فعالان حوزه ساختمان‌سازی خریداری می‌کنند.
نماینده فروش سیم و کابل مسینا در خصوص نحوه توزیع و فروش شرکت، گفت: در نمایند‌گی فروش شرکت سیم و کابل مسینا، عمدتا کابل‌های فشار ضعیف به فروش می‌رسد که ۹۰ درصد از این کابل‌ها را فعالان حوزه ساختمان‌سازی خریداری می‌کنند.

یوسف شعبانی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، درخصوص نحوه خرید و فروش کابل‌های فشار قوی، اظهار داشت: شرکت سیم و کابل مسینا تولیدکننده انواع سیم و کابل برق فشار ضعیف و قوی با هادی مسی است که بخشی از تولیدات خود را از طریق نمایندگی فروش خود در بازار توزیع می‌کند. خریداران سیم و کابل فشار قوی بیشتر شرکت نفت و شرکت‌های توزیع برق هستند که عمدتا کابل مورد نیاز خود را مستقیما از شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل تامین می‌کنند. اما مشتریان کابل‌های فشار ضعیف عمدتا سازندگان انواع ساختمان‌ها هستند که سیم و کابل مورد نیاز خود را از بازار تامین می‌کنند. در حدود ۹۰ درصد مشتریان ما را پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی تشکیل می‌دهند.

نماینده فروش سیم  و کابل مسینا درخصوص تفاوت خرده فروشی با عمده فروشی، بیان کرد: در عمده فروشی‌ها قرقره از متراژ ۵۰۰ تا دو هزار متر فرخته می‌شود. خریداران نیاز کم‌تر از این متراژ را از بازار لاله‌زار و از طریق خرده فروشان تامین می‌کنند.

وی درخصوص انواع سیم و کابل فشار برق‌ گفت: دو نوع کابل مفتولی و افشانه وجود دارد. برای توزیع برق از طریق زمین از کابل مفتولی و برای مصارف غیر زمینی از افشانه‌ها استفاده می‌کنند. کابل ۲ در ۴ خشک(مفتولی) در انتقال برق از تیرک به داخل ساختمان کاربرد دارد، البته برخی ادارات برق نیز از کابل‌‎های ۲ در ۶ مفتولی استفاده می‌کنند. قیمت کابل‌های مفتولی به‌دلیل اینکه دو بار روکش‌دهی می‌شوند از کابل‌های افشانه ۱۰ درصد بیشتر است. در کابل‌های مفتول به‌خاطر افزایش طول عمر کابل از دو روکش استفاده می‌کنند. گرانول مورد نیاز برایب روکش دهی نیز از داخل کشور تامین می‌شود. باید گفت مواد اولیه تولید سیم و کابل در ایران بسیار باکیفیت است که نتیجه آن تولید سیم و کابل مرغوب است.

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=4513
  • نویسنده : فرزانه عزتی

نوشته‌های مشابه

29فروردین
صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند
مدیرعامل شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر:

صنایع پایین‌دستی فولاد مظلوم واقع شده‌اند

29فروردین
قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم
قائم مقام شرکت الکا مهر کیمیا:

قدر داشته‌‌های خود را نمی‌دانیم

29فروردین
نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد
با روند نزولی تعرفه‌های ذوب و پالایش،

نگرانی فعالان بازار کنسانتره مس ادامه پیدا کرد