• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات:

افزایش سرمایه «ومعادن» به ثبت رسید

  • کد خبر : 13677
  • 09 اسفند 1401 - 8:36
افزایش سرمایه «ومعادن» به ثبت رسید
معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از ثبت افزایش سرمایه این شرکت خبر داد.

معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از ثبت افزایش سرمایه این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، کیارش مهرانی در خصوص عدم رشد سهم به دلیل فشار فروش حقوقی‌ها، بیان کرد: در رابطه با سهم « و‌معادن» حقوقی جلوی رشد سهم را نگرفته است زیرا سهام‌داران عمده ما هیچ‌کدام فروشنده نبوده‌اند.

وی افزود: سهام‌داران عمده «ومعادن» فولاد مبارکه، صدر تامین، صندوق عشایر و زیرمجموعه‌های آن‌ها که بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد سهام را دارند، هیچ‌کدام فروشنده نبوده‌اند و افت قیمت به دلیل شرایط بازار انجام می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در ارتباط با زمان ثبت افزایش سرمایه شرکت، عنوان کرد: کارهای ثبت این مسئله انجام شده است. روزنامه هم تا پایان هفته می‌آید و تا هفته دیگر در پرتفوی سرمایه‌گذاران می‌نشیند.

مهرانی یا اشاره به صادرات این شرکت، تصریح کرد: شرکت‌های بزرگی همچون فولاد مبارکه و ملی مس بر اساس قیمت‌های جاری ارز و براساس مکانیزم عرضه و تقاضا در بورس کالا معامله انجام می‌دهند.

وی افزود: بانک مرکزی، بازار جدیدی برای حواله ایجاد کرده است که ساز و کار آن با نیما متفاوت بوده و چند نرخی شدن ارز را با مدل دیگری خواهیم دید.

معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در خصوص افزایش قیمت محصولات فلزی، مطرح کرد: از لحاظ قیمت‌گذاری، قیمت فولاد، مس، آلومینیوم و… به دلیل اینکه با قیمت‌های آزادانه‌تری مشخص می‌شوند، رشد کرده است. قیمت شمش از ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان و قیمت ورق نیز به ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده که رشد بسیار خوبی داشته است.

مهرانی همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص گندله و کنسانتره، نرخ‌ها به دلیل اینکه درصدی از نرخ فولاد خوزستان هستند، رشد کرده است. قیمت‌های جهانی هم کاهشی نبوده و نگرانی‌هایی که ۶ تا هفت ماه پیش از کاهش قیمت سنگ‌آهن و فولاد بود، رفع شده است. ما اعتقاد داریم سال آینده کاهش قیمت جدی نداریم و حتی در قیمت سنگ‌آهن رشد خواهیم داشت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13677

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.