• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
مدیر فروش و بازاریابی شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد:

درخشش شرکت ملی مس در ۶ ماهه نخست سال

  • کد خبر : 2839
  • 14 مهر 1398 - 12:19
درخشش شرکت ملی مس در ۶ ماهه نخست سال
مدیر فروش و بازاریابی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تحریم‌ها شرایط فروش را برای ما سخت کرده اما با اتخاذ تدابیری، توانستیم میزان فروش نیمه نخست امسال را به بالاتر از میزان فروش 12 ماه سال گذشته برسانیم.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تحریم‌ها شرایط فروش را برای ما سخت کرده اما با اتخاذ تدابیری، توانستیم میزان فروش نیمه نخست امسال را به بالاتر از میزان فروش ۱۲ ماه سال گذشته برسانیم.

ایوب باباسالاری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، اظهار داشت: شرکت ملی مس در سال جاری با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها، عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. ما در ۶ ماهه نخست امسال از لحاظ تولید و فروش، نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته‌ایم. میزان فروش امسال شرکت ملی مس، ۲٫۱۵ درصد رقم فروش سال ۹۷ بوده به عبارت دیگر میزان فروش ۶ ماهه نخست امسال نسبت به ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته، ۱۱۵ درصد افزایش داشته و رقم فروش ما در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، بیش از رقم کل فروش داخلی و خارجی سال ۹۷ بوده است. تحریم‌های اعمال شده توسط کشور آمریکا شرایط را برای صادرات ما دشوار کرده و در حال حاضر بسیاری از راه‌ها و روش‌هایی که پیش از تحریم‌ها برای صادرات و فروش خارجی محصولات مسی استفاده می‌کردیم با مشکل مواجه شده است، برای حل این نوع موانع، به انرژی و قدرت ریسک بیشتری نیازی داریم. با این وجود، صادرات ما متوقف نشده اما در کل، مسیر برای ما به مراتب سخت‌تر شده است. میزان صادرات مجموع بهار و تابستان امسال، ۹ درصد نسبت به کل سال ۹۷ رشد داشته است. این میزان افزایش نشان می‌دهد که شرکت ملی مس، مکانیزم‌های هوشمندانه‌ای را در نظر گرفته و تحریم‌ها را به نوعی دور زده‌ است.

وی افزود: شرکت ملی مس، برنامه‌ریزی یک ساله دارد و ما طبق این برنامه مدون گام به گام جلو می‌رویم و برنامه نیمه ابتدایی سال را برای نیمه دوم نیز پیاده خواهیم کرد. در آینده خبرهای خوبی از این شرکت به گوش خواهد رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=2839

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۷۹۲ دلار رسید
04اردیبهشت
صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین
مدیر اجرایی شرکت «Firebird Metals» عنوان کرد:

صرفه اقتصادی تولید سولفات منگنز برای شرکت «Firebird Metals» در چین

04اردیبهشت
پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد
با کاهش تولید فولاد در چین،

پویایی زنجیره ارزش دستخوش تغییر خواهد شد